fbpx

Blog

10 PRAVILA ZA USPJEŠNO ORGANIZIRANJE

Mojih 10 pravila za uspješno organiziranje

Provjerite ovih mojih jednostavnih 10 pravila za uspješno organiziranje koje sam podijelila u pet “uvijek” i pet “nikad” savjeta. Usporedite ih sa svojim životnim navikama i možda se iznenadite kad shvatite što vas to koči da budete zaista organizirane.

 

UVIJEK

  • vratite stvari na mjesto odmah nakon upotrebe
  • smještajte stvari prema mjestu korištenja
  • imajte spreman blok ili uređaj za zapisati važne stvari
  • na kraju dana zapišite plan za idući dan (15 min je dovoljno)
  • imajte na umu da je Vaš dom utočište za Vas i Vašu obitelj,
    a ne skladište za Vaše stvari

 

NIKAD

  • ne kupujte kutije ili košare ako im unaprijed ne znate točnu namjenu
    i mjesto
  • ne odlažite stvari pod “razno” ili “ostalo” – to je najbrži put do nereda
  • ne koristite duboke sanduke – u njima uvijek završi sve i svašta
  • ne kupujte bez popisa – zaboravit ćete barem jednu važnu stvar
  • ne bacajte ono što možete donirati i tako osim sebi pomoći i drugima

 

I to je to. To je deset osnovnih pravila za uspješno organiziranje prostora i stvari, ali i vremena. Slijedite ih svakodnevno i izbjeći ćete kaotičan životni ili radni prostor, a i kaotični um. Ako već imate kaos oko sebe, ovo su onda koraci koje je najbolje poduzeti za izlazak iz kaosa. Bez puno filozofije.

Jer, ne zaboravite…

…život je zapravo vrlo jednostavan. Mi smo ti koji ga nepotrebno kompliciramo.

Budite mudri, organizirani i svoji!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Želite biti u toku?